مهلت ارسال آثار دومین جشنواره تجسمی كودك و نوجوان تمدید شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از مركز هنرهای تجسمی، با توجه به تغییر زمان برگزاری دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی كودك و نوجوان به 26مهرماه، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره كه پیش از این پایان مرداد اعلام شده بود تا 25 شهریورماه تمدید شد.

شهر اصفهان در مهرماه امسال میزبان دو جشنواره كودك و نوجوان است و پس از بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلمهای كودكان و نوجوانان، دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی كودك و نوجوان مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی كودك و نوجوان 26 مهرماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد و كودكان و نوجوانان می‌توانند تا 25 شهریور ماه آثار خود را در دو رشته نقاشی و خوشنویسی از طریق سایت جشنواره به نشانی www.koodakart.ir ارسال كنند.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی كودك و نوجوان در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و در سه گروه سنی 6 تا 8 سال ، 9 تا 11 سال و 12 تا 14 سال مهرماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

این جشنواره را مركز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد با همكاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می كند.

فراهنگ**9173**





:: برچسب‌ها: روز , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: